Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Γ. Λαππας μιλάει στο Τouristorama



Mιλήστε μου για την Comero- τι είναι η Comero;

Η Comero είναι μία εταιρία που δραστηριοποιείται στον χώρο των ξενοδοχείων, μισθώνει- υπό τύπου μακροχρόνιας μίσθωσης, συγκεκριμένα ξενοδοχειακές μονάδες καθώς και managment ή και μέρος αυτών!

Πείτε μου, σας παρακαλώ, σε ποιες περιοχές δραστηριοποιείται η Comero και πόσα ξενοδοχεία αυτή τη στιγμή  διαχειρίζεται

Η Comero διαχειρίζεται 4 ξενοδοχεία, τα οποία βρίσκονται στον χώρο της Πελοποννήσου, ο οποίος βρίσκεται σε μία ανάπτυξη. Το συγκεκριμένος γεγονός αποτελεί μία πρόκληση ώστε η Comero να δραστηριοποιηθεί σε νέα project, τα οποία ίσως δεν υφίστανται σε παραδοσιακούς προορισμούς τουρισμού!

Έχετε επενδύσει πολύ στην Πελοπόννησο, πιστεύετε ότι η Πελοπόννησος προσφέρεται για τουριστικές επιχειρήσεις και δραστηριότητες; Αποτελεί αναπτυσσόμενη τουριστικά ζώνη;


Φυσικά και προσφέρεται! Να σας πω, πως η Πελοπόννησος είναι το τελευταίο κομμάτι στην Ελληνική γη, που δεν έχει αναπτυχθεί αν και έχει να διαθέσει υπέροχες τοποθεσίες, ιστορία αλλά και πολιτισμό! Έχει να διαθέσει παραδοσιακά προϊόντα αλλά και όλον τον πλούτο που διακατέχει η Ελληνική γη! Ο πλούτος αυτός βρίσκεται συγκεντρωμένος στην Πελοπόννησο! Είναι ευκαιρία, λόγω κρίσης οικονομικής, να έχουμε μία ανάπτυξη στον χώρο που βιώνουμε και ζούμε!

Το τωρινό σας απόκτημα, ονομάζεται Hotel- Arkadia, μιλήστε μας για αυτό


Το Arkadia βρίσκεται στην καρδιά της Τρίπολης, στην πλατεία Κολοκοτρώνη, η οποία είναι από τις πιο γνωστές πλατείες. Η ιστορία του μεγάλη, σπουδαία και σημαντική! Να σας πω, πως το ξενοδοχείο έχει ανακαινιστεί, συγκεκριμένα το 2010, πρόκειται για ένα νέο design hotel, το οποίο έχει όλα εκείνα τα στοιχεία του μινιμαλιστικού στυλ που αρέσει σε πάρα πολύ κόσμο! Η σκέψη μας είναι να παντρέψουμε αυτό το στυλ, αυτή την άνεση, με την παράδοση και για αυτό το λόγο έχουμε ήδη προτείνει αλλά και φτιάχνουμε πιάτα από την Ελληνική παραδοσιακή Γαστρονομία!

 Hotel- Arkadia και γαστρονομία, πείτε μου λίγα λόγια


Η Γαστρονομία μας βασίζεται κυρίως στα τοπικά προϊόντα! Νιώθουμε δυνατή την ανάγκη, να προβάλλουμε τα προϊόντα του τόπου μας, γιατί απλά πρέπει να προβληθούν! Φιλοσοφία δική μου είναι  πως στον τουρισμό δεν προβάλεις μόνο τον ήλιο και την θάλασσα αλλά και τα τοπικά προϊόντα!  Είναι αλήθεια πως, αυτή η κίνηση, προβολής των παραδοσιακών προϊόντων, δεν πραγματοποιήθηκε μέχρι σήμερα ποτέ οργανωμένα. Η κίνηση αυτή εκτιμάται πολύ από τον κόσμο! Για παράδειγμα "Το κουνέλι στιφάδο" ή ο "κόκορας με χυλοπίτες" είμαι σίγουρος πως θα αρέσει σε όλους μιας και είναι γεύσεις που υπάρχουν στην γαστρονομική κληρονομιά του Έλληνα από την γιαγιά αλλά και την μαμά! Την παράδοση ουσιαστικά θέλουμε να προβάλλουμε και πιστέψτε, αυτή την παράδοση θέλουν να γευτούν και οι ξένοι που επισκέπτονται την χώρα μας!

Το εστιατόριο του ξενοδοχείου, απευθύνεται και σε ανθρώπους που δεν διαμένουν ή δεν είναι πελάτες του ξενοδοχείου;

Φυσικά! Απευθύνεται στο ευρύτερο κοινό της Τρίπολης, στο ευρύτερο κοινό της Πελοποννήσου και σε όποιον εντέλει περάσει από εδώ και θελήσει να κεράσει την "πείνα" του ή θέλει να δοκιμάσει ένα ζεστό πιάτο φαγητό! Λειτουργεί τις Μεσημεριανές ώρες, 3-5 συγκεκριμένα, για να καλύψει τις ανάγκες των πελατών. Στόχος το ωράριο να αυξηθεί!

Λέγεται πως ο Ελληνικός τουρισμός αυτή την χρονιά γνώρισε άνοδο! Ένας άνθρωπος σαν εσάς που ασχολείται χρόνια με τον χώρο του τουριστικού managment, πως βλέπει το μέλλον του Ελληνικού τουρισμού το 2014;

Η χώρα μας έχει υποστεί μία μεγάλη οικονομική ύφεση η οποία έχει ταλαιπωρήσει τον Ελληνικό λαό. Η ύφεση αυτή κοιτάει και τους επιχειρηματίες αλλά και τους καταναλωτές! Από την άλλη να σας πω, πως ο Έλληνας, ταξιδεύει, επισκέπτεται χωριά αλλά και το χωριό του. Η νοοτροπία όμως έχει αλλάξει ακόμα και σε εμάς τους επιχειρηματίες, έχουν προσαρμοστεί οι τιμές, το όλο σκηνικό μοιάζει με ξεκαθάρισμα. Ο χώρος του τουρισμού, ο κλάδος μας θα πάει και φέτος καλά και σας το λέω με σιγουριά!

Ποια είναι η φιλοσοφία της Comero;

Η Comero έχει δημιουργηθεί για να υπηρετήσει τον τουρισμό! Προβάλλουμε το Ελληνικό φιλότιμο, τον ήλιο, τη φιλικότητά μας και την παράδοσή μας στην γεύση! Αυτά τα στοιχεία θέλει να προβάλει η Comero μέσο των ξενοδοχείων πού διοικεί!

Ποιο είναι το κοινό το οποίο απευθύνεται το Arkadia- hotel;

Το target group του ξενοδοχείου, είναι το Ελληνικό κοινό. Προσελκύει κυρίως τον Έλληνα που αγαπά την εξόρμηση και θέλει να βιώσει μία όμορφη εμπειρία μένοντας στο Arkadia-Hotel! Επίσης να σας πω, πως η Τρίπολη διαθέτει μία μεγάλη αγορά! Ο επισκέπτης μπορεί να βρει τα πάντα! Πόλος έλξης, για να συνεχίσει την εξόρμησή του στην γύρω περιοχή της Ορεινής Αρκαδίας, έτσι ώστε να θαυμάσει τα εκπληκτικά τοπία, τα μοναστήρια, τα χωριουδάκια! Να φάει καλό φαγητό και να πιεί πολύ καλό κρασί! Εγώ προτείνω τους Χειμερινούς μήνες που μπορούν κιόλας να επισκεφτούν το χιονοδρομικό  του Μαινάλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου